webeAds to najprostszy system do marketingu afiliacyjnego. To samoobsługowa platforma, która oferuje dostęp do wielotysięcznej bazy aktywnych wydawców i umożliwia samodzielne uruchomienie programu partnerskiego w modelu Cost Per Sale (prowizja od sprzedaży). Dzięki webeAds reklamodawcy mogą tworzyć własną sieć wydawców i współpracować z nimi na zasadach marketingu afiliacyjnego, płacąc wyłącznie za efekty sprzedaży.
webeAds to platforma afiliacyjna dedykowana branży e-commerce. Przeznaczona jest dla sklepów internetowych, niezależnie od ich ruchu i zasięgów, które chcą reklamować się i rozliczać się za efekty sprzedaży. Dzięki technologii, jaką oferuje webeAds, reklamodawca samodzielnie może uruchomić i rozwijać program partnerski, przy zerowych kosztach początkowych.
webeAds oferuje 30-dniowy, darmowy okres próbny, w czasie którego reklamodawca może prowadzić program partnerski i testować wszystkie funkcjonalności platformy.
Konto reklamodawcy może zarejestrować osoba posiadająca zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób fizycznych, które nie posiadają takiej zdolności, rejestracja jest możliwa po wyrażeniu zgody przez opiekunów prawnych.
Aby uruchomić program partnerski po rejestracji konta, reklamodawca musi posiadać prawo do obsługi sklepu/serwisu internetowego, który chce zintegrować z webeAds.
Niskie koszty wejścia - uruchomienie programu partnerskiego nie wymaga dużych nakładów finansowych. Na platformie afiliacyjnej webeAds reklamodawca uruchamia program za darmo, w ramach bezpłatnego okresu próbnego. Jest to idealna opcja, także dla małych firm z niewielkimi budżetami reklamowymi, które muszą być ostrożne w swoich działaniach.
Niskie ryzyko finansowe – reklamodawca z branży e-commerce płaci tylko za wyniki w postaci sprzedaży. Prowizje są wypłacane tylko wtedy, gdy transakcja zostanie poprawnie sfinalizowana, co sprawia, że ryzyko przepłacenia za działania reklamowe jest sprowadzone do minimum.
Zwiększenie zasięgu – marketing afiliacyjny pozwala reklamodawcom dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, dzięki różnorodnym działaniom wydawców. Wydawcy promują produkty na różnych platformach za pomocą różnorodnych narzędzi i nośników reklamowych, dlatego możliwe jest dotarcie do nowych segmentów rynku.
Skalowalność – Program partnerki można rozwijać przez wiele lat. Reklamodawca może zwiększać liczbę wydawców w miarę rozwoju swojego biznesu, co pozwala na ciągłe zwiększanie zasięgu i generowanie większych przychodów.
Baza wydawców - dzięki programowi partnerskiemu reklamodawca buduje sieć wydawców, którzy są nastawieni na długofalową współpracę rozliczaną za efekty. Poprzez programy partnerskie reklamodawca może współpracować z setkami, tysiącami, a nawet dziesiątkami tysięcy wydawców, którzy promują ich produkty i markę.
Jeden z najstarszych programów partnerskich należy do Amazona, który prowadzi program dla wydawców od 1997 roku i mogą do niego dołączać wydawcy ze wszystkich rynków, na którym działa Amazon.
Różnorodność działań - Dzięki współpracy z różnorodnymi wydawcami, reklamodawca ma możliwość realizacji niestandardowych akcji promocyjnych, co dodatkowo przyczynia się do dobrego wizerunku marki i wzrostu sprzedaży.
Optymalizacja działań - programy partnerskie w marketingu afiliacyjnym można łatwo dostosowywać do potrzeb firmy i rynku. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby eksperymentować z różnymi stawkami prowizji dla różnych grup wydawców lub pojedynczych wydawców, a także strategiami promocyjnymi na wybrane produkty, kodami rabatowymi, kreacjami promocyjnymi czy okazyjnymi kampaniami barterowymi i w modelach hybrydowych. Zaawansowane systemy śledzenia pozwalają na dokładne monitorowanie wyników kampanii afiliacyjnych. Możesz analizować dane, aby optymalizować swoje działania i poprawiać efektywność programu.